Viikko
Kuukausi
6kk
Karhunmäentiellä lämpökeskusrakennuksen hakesiilossa havaittiin palon alku tiistaina iltapäivästä. Keskisuuri rakennuspalo on saatu asemavastaava Joona Övermarkin mukaan sammutettua ja tehtävälle osallistuneet yksiköt ovat jo palanneet asemalle.
– Palo on sammutettu ja jälkivartiointi on siirretty kiinteistönomistajalle. Palosta ei aiheutunut henkilövahinkoja, Övermark tarkentaa.